ΤΗΛ. ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ 6941640769 ΔΕΥΤ.-ΠΑΡ.09.00-17.00
Truck
ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ ΜΕ ΑΓΟΡΕΣ ΑΝΩ ΤΩΝ 49 ΕΥΡΩ

ΤΑ ΜΟΝΑΔΙΚΑ ΟΦΕΛΗ ΤΗΣ H-PHARMACY

  • 1. ΑΡΙΣΤΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ. ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΜΟΝΤΕΛΟΥ SERVQUAL (RELIABILITY - RESPONSIVENESS - ASSURANCE - EMPATHY - ATMOSPHERE)_CONSUMER SATISFACTION RESEARCH

    ΟΦΕΛΟΣ: Οι Πελάτες της h-Pharmacy θα Ικανοποιούν τις Προσδοκίες τους, θα Λαμβάνουν Ποιοτικές Υπηρεσίες και θα τους Δίνεται η Δυνατότητα να τις Αξιολογούν με Σύγχρονα Εργαλεία. Με την Εφαρμογή του Μοντέλου SERVQUAL θα Βιώνουν μια Καταναλωτική Εμπειρία με Άριστο Βαθμό στις 5 Διαστάσεις Ποιότητας Υπηρεσιών : i) Reliability (Αξιοπιστία), ii) Responsiveness (Ανταπόκριση), iii) Assurance (Ασφάλεια), iv) Empathy (Ενσυναίσθηση), v) Atmosphere-Experience (Ατμόσφαιρα-Εμπειρία).

    ● Η h-Pharmacy φιλοδοξεί να καταστεί ένα από τα κορυφαία Digital-Pharmacy στην Ευρώπη. Ως εκ τούτου, επιλέγει να χρησιμοποιεί τα πιο σύγχρονα εργαλεία σε όλες τις διαδικασίες της και τους επιμέρους επιχειρησιακούς τομείς. Χρησιμοποιεί το μοντέλο SERVQUAL, το οποίο εφαρμόζει μια πελατοκεντρική προσέγγιση στον προσδιορισμό και την μέτρηση της ποιότητας των υπηρεσιών. Το μοντέλο αυτό προσδίδει έμφαση στις προσδοκίες του πελάτη, στην σύγκριση μεταξύ της αναμενόμενης και της παρεχόμενης υπηρεσίας, καθώς και στην έννοια της ποιότητας των υπηρεσιών όπως αυτή γίνεται αντιληπτή από τους καταναλωτές. Η h-Pharmacy προσανατολίζεται στην διενέργεια συνεχών ηλεκτρονικών ερευνών, με τις οποίες θα διερευνά και θα αξιολογεί τις παρακάτω πέντε διαστάσεις ποιότητας των υπηρεσιών:

    i) Reliability (Αξιοπιστία)

    Η Iκανότητα της h-Pharmacy να εκτελεί τις υπηρεσίες της στο χρονικό διάστημα που υπόσχεται, και να παρουσιάζει ειλικρινές ενδιαφέρον για την επίλυση των προβλημάτων των πελατών.

    ii) Responsiveness (Ανταπόκριση)

    Η Ικανότητα της h-Pharmacy να ανταποκρίνεται άμεσα στα αιτήματα των πελατών, να είναι πάντα πρόθυμη να εξυπηρετεί και να ενημερώνει με ακρίβεια την χρονική στιγμή πραγματοποίησης της υπηρεσίας.

    iii) Assurance (Ασφάλεια)

    Το υψηλό επίπεδο γνώσεων και εκπαίδευσης του προσωπικού της h-Pharmacy, έτσι ώστε με συνεχής ευγένεια, να διασφαλίζουν την εμπιστοσύνη των πελατών και την ασφάλεια των συναλλαγών τους.

    iv) Empathy (Ενσυναίσθηση)

    Εξατομικευμένη και εξειδικευμένη προσέγγιση σε κάθε πελάτη ξεχωριστά ανάλογα με τις ιδιαίτερες ανάγκες του, ευθυγράμμιση με τα ωράρια και τις συνήθειες του, έτσι ώστε η h-Pharmacy να κατέχει μια ιδιαίτερη θέση στην καρδιά του.

    v) Experience-Atmosphere (Εμπειρία Tης Aτμόσφαιρας)

    Μια μοναδική Digital ατμόσφαιρα με σύγχρονη αισθητική όπου οι καταναλωτές θα περιηγούνται, θα ενημερώνονται, θα καταναλώνουν, απολαμβάνοντας μια μοναδική εμπειρία που θα τους ικανοποιεί και θα τους ενθουσιάζει.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • 2. “ΜΙΛΑΤΕ; ΣΑΣ ΑΚΟΥΜΕ.” ΕΣΕΙΣ ΔΙΑΜΟΡΦΩΝΕΤΑΙ ΤΗΝ H-PHARMACY. “TELL US YOUR WISH AND IT WILL BECOME TRUE”

    ΟΦΕΛΟΣ: Οι Πελάτες της h-Pharmacy θα Διαμορφώνουν τις Υπηρεσίες και τα Προϊόντα της, Σύμφωνα με τις Ανάγκες & τις Επιθυμίες τους. Θα Λειτουργούν ως Συμπαραγωγοί των Διαδικασιών, Βιώνοντας μια Εξαιρετική Εμπειρία. Θα Συμμετέχουν Ενεργά με την Γνώμη τους και θα Διαμορφώνουν την Πολιτική της h-Pharmacy με την Χρήση του On-line Ερευνητικού Εργαλείου “Tell us your wish and it will become true”.

    ● Η h-Pharmacy προσανατολίζεται στην διενέργεια ηλεκτρονικών ερευνών με στόχο την καταγραφή των επιθυμιών των καταναλωτών, διαμέσου του εργαλείου “Tell us your wish and it will become true”. Οι καταναλωτές θα προτείνουν βελτιώσεις κ τροποποίησης στις υπηρεσίες και τα προϊόντα της h-Pharmacy, με γνώμονα την μεγαλύτερη ικανοποίηση των προσδοκιών τους. Επίσης, θα έχουν την δυνατότητα να προτείνουν καινούργια προϊόντα και υπηρεσίες με τα οποία θα προσδίδουν αξία στην καθημερινότητα τους και στις επιθυμίες τους.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • 3. ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΑ Κ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΙΔΡΥΜΑΤΑ ΤΗΣ ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ

    ΟΦΕΛΟΣ: Οι Πελάτες της h-Pharmacy θα Λαμβάνουν τις Τελευταίες Εξελίξεις της Φαρμακευτικής Επιστήμης. Θα Ενημερώνονται για  Σύγχρονες Επιστημονικές  Έρευνες, για Νέες Τεχνολογίες, για Νέα Οργανικά Καλλυντικά & Σκευάσματα, για Καινούργια Ευρήματα και Καινούργιες Γνώσεις στο Πεδίο της Φαρμακευτικής. Ως εκ τούτου, όλοι οι Άνθρωποι που Εμπιστεύονται την h-Pharmacy θα Αισθάνονται Ιδιαίτερα Προνομιούχοι. Η h-Pharmacy Διακατέχεται από Μεγάλη Αγάπη για Ακαδημαϊκές Γνώσεις, και τις Χρησιμοποιεί ως Βασικούς Πυλώνες της Ανάπτυξης της.

     

    ● Μόνιμο μέλημα της h-Pharmacy, αποτελεί η συνεργασία της με Ακαδημαϊκά Ιδρύματα της Φαρμακευτικής Επιστήμης. Η Bούληση της είναι να συνεργάζεται με διακεκριμένα Πανεπιστήμια σε ερευνητικό επίπεδο και να συμμετέχει σε επιστημονικές μελέτες που επιφέρουν νέες γνώσεις στον τομέα της Φαρμακευτικής και των Οργανικών Καλλυντικών. Το Aristotle University of Thessaloniki, το University Of Manchester αλλά και Πανεπιστήμια του Λονδίνου και του Μιλάνου είναι κάποια από τα Ακαδημαϊκά Ιδρύματα με τα οποία προτίθεται να αλληλεπιδράσει η h-Pharmacy.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • 4. ΚΑΙΝΟΤΟΜΑ ΕΞΑΤΟΜΙΚΕΥΜΕΝΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΔΙΑΜΕΣΟΥ ΤΟΥ PROJECT: “INNOVATION IN HEALTH, BEAUTY & GLOW”

    ΟΦΕΛΟΣ: Οι Πελάτες της h-Pharmacy μέσω του Project ”Innovation in Health, Beauty & Glow”, θα Λαμβάνουν Εξατομικευμένα Προϊόντα & Υπηρεσίες που θα Σχεδιάζονται Αποκλειστικά για τους Ίδιους και τα Ιδιαίτερα Χαρακτηριστικά τους. Εξατομικευμένες Λύσεις που θα Διανέμονται μέσα από Σύγχρονες Τεχνολογικές Εφαρμογές διάμεσο Smart Phones & Tablets. Έτσι, θα Μεγιστοποιούν την Εμπειρία τους με την h-Pharmacy και θα Αισθάνονται Μοναδικοί. Το Project ”Innovation in Health, Beauty & Glow”, θα Ικανοποιεί τις πιο Υψηλές Προσδοκίες τους και θα τους Προσδίδει Υγεία, Λάμψη & Ομορφιά.

    ● Η h-Pharmacy φιλοδοξεί να εκπλήσσει συνεχώς τους πελάτες της, με νέα εξατομικευμένα καινοτόμα προϊόντα και υπηρεσίες, που θα διανέμονται με τεχνολογικές εφαρμογές διάμεσο smart phones και tablets. Προσανατολίζεται συνεχώς σε εξατομικευμένες λύσεις προς τους καταναλωτές της, όπου οι ίδιοι θα σχεδιάζουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που θα απευθύνονται στους εαυτούς τους, σύμφωνα με τα ιδιαίτερα ατομικά τους χαρακτηριστικά. Με αυτόν τον τρόπο στοχεύει στην ικανοποίηση των διαφορετικών αναγκών και επιθυμιών του κάθε ανθρώπου ξεχωριστά.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • 5. LOYALTY CARD

    ΟΦΕΛΟΣ: Με την Loyalty-Card, οι Πελάτες της h-Pharmacy θα έχουν Πρόσβαση σε Μοναδικά Προνόμια & Επιβραβεύσεις. Έτσι, οι Συνεχείς Αγορές θα τους Προσδίδουν Πόντους, η Εξαργύρωση των οποίων θα Πραγματοποιείται με Εκπτωτικά Κουπόνια από την h-Pharmacy. Επίσης, η Loyalty Card είτε θα τους Προσδίδει Πρόσβαση με Προνομιακούς Όρους σε Υπηρεσίες της h-Pharmacy, είτε Προνόμια από άλλες Εταιρίες, είτε Συμμετοχή σε Ειδικές Κληρώσεις, είτε και Διάφορες άλλες Δυνατότητες. Με την Loyalty-Card Επιστρέφεται στους Πελάτες η Αγάπη και η Εμπιστοσύνη που Επιδεικνύουν στην h-Pharmacy, μια και οι Πελάτες της Αποτελούν το πιο Σημαντικό Κεφάλαιο της Εταιρίας.

    ● Με την Loyalty-Card της h-Pharmacy κάθε αγορά μεταφράζεται σε πόντους. Τα κάθε 5 ευρώ αγορών αντιστοιχούν σε 1 πόντο. (Π.χ. Μια αγορά των 100 ευρώ μεταφράζεται σε 20 πόντους. 100/5=20 Πόντοι). Η συγκέντρωση ορισμένου αριθμού πόντων θα οδηγεί σε διάφορα προνόμια και επιβραβεύσεις.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • 6. CUSTOMER-SERVICE ΜΕ ΔΙΠΛΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ & ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗΣ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ

    ΟΦΕΛΟΣ: Οι Πελάτες της h-Pharmacy είναι Πλήρως Διασφαλισμένοι σε κάθε Περίπτωση. Με τα 2 Επίπεδα Διασφάλισης Πελατών θα είναι σε Θέση να Επιλύουν Οποιαδήποτε Πρόβλημα ή Αστοχία μπορεί να Ανακύψει. Ενεργοποιώντας τα 2 αυτά Επίπεδα Αποκλείεται η Πιθανότητα της μη Διευθέτησης ενός Αιτήματος ή της μη Απόδοσης Δικαιοσύνης. Οι Πελάτες της h-Pharmacy θα Λαμβάνουν πάντα Άριστη Υπηρεσία είτε Αγοράζουν Προϊόν του 1 ευρώ είτε των 1000 ευρώ.

    ● Αν κάποιος καταναλωτής έχει να αναφέρει κάποιο πρόβλημα ή κάποια αστοχία που έχει ανακύψει, ή αισθάνεται ότι δεν έχει λάβει άριστη υπηρεσία, ή ότι δεν εξυπηρετήθηκε επαρκώς, ή έχει κάποιο άλλο αίτημα, οφείλει να ακολουθήσει τα παρακάτω βήματα:

    ΒΗΜΑ 1ο : Tο αναφέρει τηλεφωνικώς στο customer service της h-Pharmacy ή γραπτώς αποστέλλοντας e-mail στο info@h-pharmacy.gr

    ΒΗΜΑ 2ο : Αυτομάτως το αίτημα του πελάτη θα λαμβάνει αριθμό πρωτοκόλλου και θα του αποστέλλεται ένα e-mail επιβεβαίωσης και καταγραφής του αιτήματος του. Έτσι, το αίτημα θα υπάρχει καταγεγραμμένο, αριθμημένο και πρωτοκολλημένο.

    ΒΗΜΑ 3ο: (ΔΕΥΤΕΡΟ ΕΠΙΠΕΔΟ)

    Αν ο πελάτης αισθανθεί ότι το αίτημα του δεν έχει ικανοποιηθεί επαρκώς από το πρώτο επίπεδο, επιβάλλεται να ενεργοποιήσει το δεύτερο επίπεδο εξυπηρέτησης πελατών.

    Μπορεί να επικοινωνήσει οποιαδήποτε στιγμή θελήσει με τον εκάστοτε Brand-Manager της h-Pharmacy (τα στοιχεία επικοινωνίας του οποίου θα είναι αναφέρονται στο Site της h-Pharmacy), είτε τηλεφωνικώς είτε μέσω email  και να αναφέρει το αίτημα του. Ως εκ τούτου, δεν υπάρχει καμία περίπτωση ανεπαρκούς κάλυψης οποιαδήποτε αιτήματος.

     

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • 7. ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ. ΚΟΙΝΩΝΙΑ & ΠΕΡΙΒΑΛΟΝ

    ΟΦΕΛΟΣ: Όλοι οι Πελάτες της h-Pharmacy θα έχουν την Δυνατότητα να Βοηθούν Συνανθρώπους τους, Μικρά Παιδιά, και Ιδιαίτερες Ομάδες Γυναικών που το έχουν Ανάγκη. Επίσης, θα Υποστηρίζουν Κινήσεις και Πρακτικές με Περιβαλλοντική Ευαισθησία. Θα Γνωρίζουν ότι ως Μέλη της h-Pharmacy θα Συμμετέχουν σε ένα Επιχειρησιακό Κύτταρο που έχει ως Πάγιο Μέλημα να Δημιουργήσει ένα Καλύτερο Κόσμο. Θα Γνωρίζουν ότι ως Μέλη της h-Pharmacy θα είναι Σύγχρονοι και Συνειδητοποιημένοι Καταναλωτές όπου Ταυτόχρονα με την Καταναλωτική τους Εμπειρία θα Προάγουν την Ανθρωποκεντρική κ Περιβαλλοντική Ευαισθησία.

    ● Η h-Pharmacy με δικές της ενέργειες αλλά και σε συνεργασία με το Ίδρυμα “Αποκατάστασης Κοινωνικών Αδικιών και Ενίσχυσης των Αδυνάτων” ΑΝΔΡΕΑΣ ΠΑΠΙΣΤΑΣ (το οποίο θα λειτουργήσει στο άμεσο μέλλον), θα επιτελεί κοινωνικό έργο με βαθιά ανθρωποκεντρική προσέγγιση. Ταυτόχρονα θα οργανώνει δράσεις και θα εφαρμόζει ορθές πρακτικές με περιβαλλοντική ευαισθησία. Θα έχει μια πάγια δραστηριότητα στο πεδίο της Κοινωνικής κ Περιβαλλοντικής Ευθύνης σύμφωνα με την πολιτική της.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • 8. ΠΡΟΗΓΜΕΝΟ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΩΝ (SSL)

    ΟΦΕΛΟΣ: Οι Πελάτες της h-Pharmacy θα Πραγματοποιούν τις Οικονομικές τους Συναλλαγές με Απόλυτη Ασφάλεια, με την Χρήση των Προηγμένων Πιστοποιητικών Ασφάλειας (SSL) Αυξημένης Κρυπτογραφημένης Ψηφιοποίησης. Επίσης, για την Εξασφάλιση των Προσωπικών Δεδομένων, Χρησιμοποιεί Eιδική Τεχνολογία με Πιστοποίηση από Διεθνώς Αναγνωρισμένη Hγέτιδα Eταιρία στον Τομέα Προστασίας Δεδομένων μέσω Internet.

    ● Η h-Pharmacy χρησιμοποιεί προηγμένα πιστοποιητικά ασφάλειας συναλλαγών (SSL) και προστασίας προσωπικών δεδομένων με αυξημένη κρυπτογραφημένη ψηφιοποίηση. Με τον τρόπο αυτό διασφαλίζει την πλήρη ασφάλεια των συναλλαγών. Το πιστοποιητικό ασφάλειας ανανεώνεται συνεχώς σύμφωνα με τις τελευταίες εξελίξεις της τεχνολογίας. Στον τομέα της προστασίας δεδομένων χρησιμοποιεί ειδική τεχνολογία όπου κάθε στοιχείο που εισάγεται κωδικοποιείται.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • 9. ΠΛΗΡΗΣ ΑΝΩΝΥΜΙΑ ΚΑΙ ΟΜΩΣ ΜΟΝΑΔΙΚΟΙ!

    ΟΦΕΛΟΣ: Οι Πελάτες της h-Pharmacy θα Αντιμετωπίζονται ως Μοναδικές Οντότητες αλλά Ταυτόχρονα θα Διατηρούνε την Ανωνυμία τους. Θα Απολαμβάνουν την Ελεύθερη & Ανώνυμη Χρήση του Online-Pharmacy, και σε Περίπτωση που το Επιθυμούν θα Προσεγγίζονται Επώνυμα. Ένα Ακόμη Στοιχείο που Οδηγεί στην Αύξηση της Εμπιστοσύνης των Καταναλωτών προς την h-Pharmacy, Μεγιστοποιεί την Εμπειρία τους και Προσδίδει Αξία στην Συνολική τους Ικανοποίηση.

    ● Η h-Pharmacy στο πλαίσιο μεγιστοποίησης της εμπειρίας των πελατών της, δημιουργεί όλες εκείνες τις συνθήκες που θα χαρακτηριζόταν ιδανικές για τον κάθε καταναλωτή. Έτσι, όλοι οι χρήστες του Online-Φαρμακείου της h-Pharmacy παρόλο που αντιμετωπίζονται ως μοναδικές οντότητες, έχουν την δυνατότητα να διατηρούν την πλήρη ανωνυμία τους. Βέβαια, θα υπάρχει και η δυνατότητα να προσεγγιστούν επώνυμα στην περίπτωση που το επιθυμούν οι ίδιοι. Η h-Pharmacy μπορεί να υποστηρίξει την εναλλακτική βούληση κάθε καταναλωτή.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • 10. ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΑ ΣΚΕΥΑΣΜΑΤΑ “NATURAL & HANDMADE”

    ΟΦΕΛΟΣ: Με τα “Natural & Handmade” Φυσικά Φαρμακευτικά Σκευάσματα και Φυσικά Φαρμακευτικά Καλλυντικά, οι Πελάτες της h-Pharmacy θα έχουν την Δυνατότητα να Καρπώνονται τα Μοναδικά Οφέλη του Organic-Life. Θα Απολαμβάνουν όλες τις Επιστημονικές Γνώσεις τις Φαρμακευτικής Επιστήμης μέσα από Φυσικές Φόρμουλες. Σκευάσματα που θα Προσδίδουν Αξία στην Υγεία & την Ομορφιά τους με τον πιο Φυσικό Τρόπο.

    ● Η h-Pharmacy θα δημιουργεί για τους καταναλωτές της μοναδικά χειροποίητα σκευάσματα που θα ανταποκρίνονται στις μοναδικές τους ανάγκες. Φυσικές πρώτες ύλες, βότανα, φυτικά και οργανικά συστατικά θα συνθέτουν “Natural & Handmade” σκευάσματα. Σκευάσματα που θα καλύπτουν τόσο το πεδίο των φαρμακευτικών καλλυντικών, όσο και το πεδίο της ολιστικής ανθρώπινης υγείας.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ