ΤΗΛ. ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ 6941640769 ΔΕΥΤ.-ΠΑΡ.09.00-17.00
Truck
ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ ΜΕ ΑΓΟΡΕΣ ΑΝΩ ΤΩΝ 49 ΕΥΡΩ

ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

1. ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΕΓΓΡΑΦΩ ΩΣ ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ H-PHARMACY ;

Με την Εγγραφή σας ως μέλος της h-Pharmacy, δημιουργείτε τον Δικό σας Λογαριασμό στον οποίο έχετε πρόσβαση Αποκλειστικά και μόνο εσείς. Μπορείτε να πραγματοποιήσετε Εύκολα & Γρήγορα τις Αγορές σας (Check-Out σε Δευτερόλεπτα), μια και θα έχετε: 1) Αποθηκευμένα τα Στοιχεία Παράδοσης, 2) Πρόσβαση στο Ιστορικό των Παραγγελιών σας.

2. ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΕΓΓΡΑΦΩ ΣΤΟ NEWSLETTER της H-PHARMACY;

Η h-Pharmacy έχει ως Στόχο να Δημιουργήσει μια πολύ διαφορετική Στρατηγική με την Αποστολή των Newsletter. Στόχος της h-Pharmacy, είναι να σας Αποστέλει e-mail που θα τα Βρίσκετε Εξαιρετικά Χρήσιμα και θα Προσδίζουν μεγάλη Αξία στην Καθημερινότητα σας. Νέα Προϊόντα, Προτάσεις Αξίας, Νέες Υπηρεσίες, Συμβουλές Υγείας κ Ομορφιάς, Προσφορές Προϊόντων και πολλά άλλα θα κρατάνε αμείωτο το Ενδιαφέρον σας. Επίσης, με το Newsletter Advanced”, τα e-mail που θα λαμβάνετε θα δίνουν έμφαση στην Ατομικότητα σας. Θα είναι όσο το δυνατόν Εξειδικευμένα στις Ανάγκες σας και στα Πεδία που σας Ενδιαφέρουν, έτσι ώστε να σας “Λύνουν” τα Χέρια & να σας Ενθουσιάζουν.

3. ΞΕΧΑΣΑ ΤΟΝ ΚΩΔΙΚΟ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ. ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ;

Δεν Χρειάζεται να Ανησυχείτε. i) Μεταβαίνετε στο Πεδίο “ΣΥΝΔΕΣΗ/ΕΓΓΡΑΦΗ” που βρίσκεται στο πάνω δεξιά μέρος της Home-Page της h-Pharmacy. ii) “Πατάτε” πάνω στο Link “Δεν θυμάστε τον κωδικό σας;” iii) Ακολουθείτε τις Οδηγίες του Μηνύματος που θα εμφανιστεί. Πληκτρολογείτε το email με το οποίο πραγματοποιήσατε Εγγραφή Μέλους (στο πεδίο που σας προτρέπει το μήνυμα). “Πατάτε” το κουμπί που βρίσκεται κάτω από το Συγκεκριμένο Πεδίο και αναγράφει “ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΟΔΗΓΙΩΝ”. iv) Άμεσα θα Λάβετε στο e-mail σας ένα νέο προσωρινό κωδικό, που θα σας Επιτρέψει να εισέλθετε στο Λογαριασμό σας. Μετά την Είσοδο στο Λογαριασμό σας, μπορείτε να αλλάξετε τον προσωρινό αυτό κωδικό που σας έχει Σταλεί, με ένα Νέο διαφορετικό Κωδικό της Επιλογής σας. Σε κάθε Περίπτωση, αν Ξεχάσατε τον Κωδικό σας δε Χρειάζεται και δεν Πρέπει να ανοίξετε Νέο Λογαριασμό. Ανοίγοντας Νέο Λογαριασμό θα χάσετε όλες τις Πληροφορίες για τις προηγούμενες Παραγγελίες σας στην h-Pharmacy, και το σύστημά μας θα σας Αντιμετωπίσει σαν Καινούριο Πελάτη.

4. ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΟΙOΝΤΑ ΑΜΕΣΑ ΔΙΑΘΕΣΙΜΑ ;

Η h-Pharmacy, χρησιμοποιώντας Σύγχρονα Προγράμματα παρακολούθησης αποθεμάτων Αποθήκης, καταβάλει κάθε προσπάθεια έτσι ώστε όλα τα Προϊόντα της να είναι Άμεσα Διαθέσιμα. Σε Περίπτωση που κάποιο από τα Προϊόντα δεν είναι διαθέσιμο στο Φαρμακείο, ο χρόνος Αναμονής μπορεί να φτάσει τις 3 - 4 εργάσιμες μέρες για την Αγορά της Ελλάδος και 5-6 Εργάσιμες Ημέρες για την Αγορά της Υπόλοιπης Ευρώπης. Το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών μας h-Pharmacy Customer Service”, θα σας Ενημερώνει για τον Ακριβή Χρόνο Παραλαβής των Προϊόντων σας καθώς και για οποιαδήποτε Λεπτομέρεια αφορά την Παραγγελία σας.

5. ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΚΥΡΩΣΩ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ ;

Μπορείτε να Ακυρώσετε τη Παραγγελία σας εφόσον Επιθυμείτε Χωρίς Επιβάρυνση, με την Προϋπόθεση ότι ΔΕΝ έχει πραγματοποιηθεί η Αποστολή των Προϊόντων από το Κατάστημά μας. Σε Περίπτωση που έχει ήδη γίνει η Αποστολή και εξακολουθείτε να Επιθυμείτε την Ακύρωσή της, Επιβαρύνεστε μόνο με τα Μεταφορικά Έξοδα.

6. ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΩ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΟΙΟΝ ;

Φυσικά και μπορείτε να Επιστρέψετε κάποιο Προϊόν. Η h-Pharmacy Δέχεται την Επιστροφή Προϊόντων εντός 14 Ημερολογιακών Ημερών, Όμως θα πρέπει να Πληρούνται κάποιες Προϋποθέσεις έτσι ώστε να Δημιουργείται μια Έντιμη Συναλλαγή. Διαβάστε Αναλυτικά την Πολιτική των Επιστροφών μας, στο   ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

7. ΕΙΝΑΙ ΑΣΦΑΛΗ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΜΟΥ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ;

Η h-Pharmacy, Θεωρεί κάθε Πληροφορία που Παρέχει ο Χρήστης σχετικά με τα Προσωπικά του Δεδομένα ή την Παραγγελία του Εμπιστευτική & Απόρρητη, γι αυτό Δεσμεύεται ρητά για τη μη Δημοσιοποίηση, Ανταλλαγή, Πώληση ή Αποκάλυψη Προσωπικών Δεδομένων και Στοιχείων των Πελατών της. Όλες οι Συναλλαγές που πραγματοποιούνται στην h-Pharmacy διέπονται από το Διεθνές & Ευρωπαϊκό Δίκαιο, που Ρυθμίζει θέματα σχετικά με το Ηλεκτρονικό Εμπόριο καθώς επίσης και από το Νόμο περί προστασίας των καταναλωτών (Ν. 2251/1994), που Ρυθμίζει θέματα σχετικά με τις Πωλήσεις από Απόσταση. Επίσης, η h-Pharmacy είναι πλήρως εναρμονισμένη με το Νέο GDPR (General Data Protection Regulation), τον Νέο Γενικό Κανονισμό για την Προστασία Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα που είναι σε Ισχύ από τις 25 Μαΐου 2018. Ο Νέος αυτός Γενικός Κανονισμός Εναρμονίζει το Νομικό Πλαίσιο για την Προστασία των Προσωπικών Δεδομένων σε όλες τις Ευρωπαϊκές Χώρες. Διαβάστε Αναλυτικά για την Ασφάλεια των Προσωπικών σας Δεδομένων στο  ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ

8. ΑΠΟΣΤΕΛΕΤΕ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ;

Ναι. Η h-Pharmacy Αποστέλει Προϊόντα σε όλες τις Χώρες τις Ευρωπής, όπως Γαλλία, Ελβετία, Αγγλία, Φιλανδία, Γερμανία, Βέλγιο, Αυστρία, Σουηδία και άλλες. Επίσης, Αποστέλλονται Προϊόντα σε Ρωσία και Τουρκία. Η h-Pharmacy Φιλοδοξεί να Καθιερωθεί ως ένα από τα Καλύτερα Digital-Pharmacy της Ευρώπης.

9. ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΩ ΜΑΖΙ ΣΑΣ ΓΙΑ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΑΠΟΡΙΑ ΜΟΥ ;

Βεβαίως. Η h-Pharmacy Επιθυμεί με Χαρά να Επικοινωνεί με τους Πελάτες της και να τους Βοηθάει σε όλα τα Επίπεδα. Ότι και αν Χρειαστείτε, Οδηγίες Χρήσης κάποιου Προϊόντος, Συμβουλές Υγείας, Συμβουλές Ιατρικής Φροντίδας, Ερωτήσεις κ Απορίες σχετικά με χρήση του On-Line Φαρμακείου μας, μπορείτε να Επικοινωνείτε μαζί μας : i) Είτε τηλεφωνικά κάθε μέρα 9.00-17.00, εκτός Σαββάτου και Κυριακής, ii) Είτε με e-mail στο info@h-pharmacy.gr 24 ώρες το 24 ώρο, και θα Ανταποκριθούμε στο Aίτημα σας το Συντομότερο Δυνατόν.

10. ΠΟΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΕΞΟΔΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΜΕ ΤΑ ΕΞΟΔΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗΣ;

Τα Έξοδα Αποστολής αφορούν αποκλειστικά την Αποστολή του Δέματος στην πόρτα σας. Τα Έξοδα Αντικαταβολής αφορούν αποκλειστικά την Διαδικασία Είσπραξης των Χρημάτων. Είναι η Αμοιβή που λαμβάνει η Εταιρεία Courier για την Εκτέλεση/Διεκπεραίωση της Συναλλαγής. Είναι Δύο Διαφορετικές Χρεώσεις. Σε περίπτωση που Δεν Επιθυμείτε να Χρεωθείτε με Έξοδα Αντικαταβολής, επιλέξτε κάποιον άλλον τρόπο On-Line Πληρωμής, που δεν Επιφέρει κάποια extra Χρέωση, όπως: i) On-Line Πληρωμή, με Χρήση Πιστωτικής ή Χρεωστικής Κάρτας, ii) web-banking Πληρωμή, με Κατάθεση των Χρημάτων σε Τραπεζικό Λογαριασμό της h-Pharmacy.

11. ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΩ ΠΡΟΙΟΝΤΑ 24 ΩΡΕΣ ΤΟ ΕΙΚΟΣΙΤΕΤΡΑΩΡΟ ;

Βεβαίως. Στην h-Pharmacy μπορείτε να Πραγματοποιείτε Online τις Αγορές σας, 24 ώρες το Εικοσιτετράωρο. Η h-Pharmacy έχει Σχεδιάσει το On-line Φαρμακείο της έτσι ώστε να είναι Απολαυστικό, Εύχρηστο & Φιλικό στις On-line Αγορές. Έχει Δημιουργήσει ένα Μοναδικό On-Line Shopping Experience για να μετατρέπει τις On-Line αγορές σας σε Πραγματική Εμπειρία.

12. ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΝ ΠΑΡΑΛΑΒΩ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΖΗΜΙΑ Η ΕΛΛΑΤΩΜΑ ;

Εάν Παραλάβετε ένα Προϊόν που έχει κάποιο Ελάττωμα ή κάποια Ζημία, Επικοινωνείτε με την h-Pharmacy είτε Τηλεφωνικώς είτε με e-mail στο info@h-pharmacy.gr για να Αντικατασταθεί Άμεσα. Αν Αντιληφθείτε ότι το πακέτο Εξωτερικά έχει κάποιο Ελάττωμα, μπορείτε να το καταγράψετε παρουσία του Υπαλλήλου της Courier στο Δελτίο Αποστολής, και να μας Ενημερώσετε.

13. ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΝ ΠΑΡΑΛΑΒΩ ΕΝΑ ΛΑΘΟΣ ΠΡΟΙΟΝ ;

Εάν Παραλάβετε κάποιο Λάθος Προϊόν σε σχέση με αυτό που είχατε Παραγγείλει, μας Ενημερώνετε άμεσα είτε Τηλεφωνικώς είτε με e-mail στο info@h-pharmacy.gr για να Aποκαταστήσουμε Άμεσα το Λάθος.

14. ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΜΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΜΟΥ;

Φυσικά. Στο e-mail που σας Αποστέλλεται από την h-Pharmacy όταν αναχωρεί η Παραγγελία σας, υπάρχει ένα Link με το οποίο μπορείτε να Ενημερώνεστε ανά πάσα στιγμή σε ποιο στάδιο βρίσκεται το Δέμα σας. Επίσης, αν είστε μέλος της h-Pharmacy μπορείτε μέσα από τον Λογαριασμό σας να παρακολουθείτε σε ποιο Στάδιο βρίσκεται κάθε φορά η Παραγγελία σας.

15. ΠΟΤΕ ΘΑ ΠΑΡΑΛΑΒΩ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ ;

Η h-Pharmacy Καταβάλει κάθε Δυνατή προσπάθεια ώστε να Παραδίδει τις Παραγγελίες που Λαμβάνει όσο πιο Άμεσα είναι Δυνατόν. Η Παράδοση των Δεμάτων γίνεται συνήθως σε 1 με 2 εργάσιμες Ημέρες στην Αγορά της Ελλάδος, και 2-4 Εργάσιμες Ημέρες στην Αγορά της Υπόλοιπης Ευρώπης.